perjantai 22. maaliskuuta 2013

Salia ja hierontaa

Kaisa:
Tänään pyörähdin yksistään salilla, kun olen Siilissä töissä. Matkaan kyllä iltapäivällä vielä Lapparin putiikillekin... Aamusella kävin myös fysikaalisessa hieronnassa. Muistelin, että milloinkahan viimeksi olen käynyt hierojalla. Jos oikein muistan, niin vuonna 2005. Sen jälkeen on Lasse saanut hoitaa niskan ja hartiat. Eipä ollut paikat niin jumissa, kun on käynyt reenaamassa. Lavoista, varsinkin vasemmasta löytyi "rutisevia" kohtia ja jostain kohtaa myös vähän "poksahti". Enää ei ole tarvinnut kärsiä kuvottavasta olosta ja muista vaivoista, jotka johtuivat jumissa olevista hartioista ja kireästä niskasta.

Kun olen kulkenut Siilin torin läpi, niin olen kytännyt, josko siellä olisi marjan myyjiä. Kerran näin, mutta en kerinnyt jäädä ostoksille, kun meinasin myöhästyä bussista. Tänään paikalla oli myyjiä ja menin tiirailemaan myytäviä tuotteita. Autosta lehahti heti nuori mies myymään. Pöydällä ei ollut marjoja vaan kaikkia herkkusia. En ilennyt sitten olla ostamatta, niin mukaan lähti rahkapullia. Saa tutuille jaella loput mitä itse en syö :)
    Olisi kiva saada lisää kotimaisia marjoja. Nyt on tullut pitkä pätkä syötyä kaupan ulkolaisia tuotoksia. Aika kämäsiä ovat mansikat olleet.

Adena-mäykyllä on  kiima. Ei ole ihastuksen kohde vaihtunut vuosien varrella. Käveli häntä kaarella Alvaro-podencon luokse... Eihän tuo kokoero ole montaa kiloa ja senttiä :) Jos vain koirat saisivat valita puolisonsa, niin tämä pätkä ja metriheikki olisivat rakastavaiset. Mitähän Sella siihen sanoisi?

P.S. Kun viimeksi oltiin Riikan kanssa yhdessä salilla, niin lupauduin, että seuraavaksi napautetaan päälle tanssipohjainen treeni. Riikan mielestä, kun minä olen valinnut liikaa tehtäviä ohjelmia. Pääsin vielä pälkähästä, kun näyttö meni jumiin :) Mentiin spinninkiin.

2 kommenttia:

  1. niinpä, ens kerralla sitten jorataan.

    VastaaPoista
  2. Mulle on jo hankalia liikkeitä saman ohjaajan punttijumpassa. On ponihyppelyä. Rytmitaju menee jo siinä sekasin...
    KT

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi:)