lauantai 31. elokuuta 2013

Kunto on tainnut pikkuisen kohentua + Emma oli VSP

Kaisa:
Nyt olen parisen kuukautta paininut Siilinjärven EasyFitin Smith-laitteen tangon kanssa. Aina vain kerran viikossa, viikonloppuna. Olen juuri reenannut käsiä Lapparin salilla, niin en jaksanut tankoa pahemmin nostella. Pelkän tangon paino on minun kätösille jo paljon (16 kg). Joskus lataan 5 kilon levyt. Siinä saapi sitten irvistellä.
    Aluksi tanko tuntui painavalta jalkatreeneihin. Nyt saan tehtyä osan liikkeistä reilulla 60 kilolla :) Kun kyykkää, askeltaa jne. monta sarjaa noilla painoilla, niin hiki alkaa juoksemaan. Mutta kivaa on :) Selkä ei vaan ihan tykkää... Sitten kun ottaa levyt pois ja tekee pelkällä tangolla, niin paino tuntuu kärpäsen pashalta!
    Ja sainpa Scott-penkissä tehtyä kätösiä painojen kanssa. Ennen pelkkä tanko oli käsille kauhistus. Välillä aattelee, että osa laitteista on ihan helvetistä. Mutta hyvältä tuntuu niinä päivinä, kun jaksaa tehdäkin jotain. Ja voipi ehkä lisätä painoja verrattuna edelliseen kertaan. Lapinlahdella olen taistellut taljan kanssa. Osan liikkeistä voin sanoa olevan sieltä helv... Itsepä olen päättänyt tekeväni niitä nyt muutaman viikon ajan :) Joo, en tiedä kiinnostaako ketään nämä minun salihöpötykset...


Sain Seijalta uutisia, että Pesosen sisko, Onnenkäpälän Beerit, on tänään ollut Mäntyharjulla Eeva Reskon arvioimana VSP SERTin kera. Todella hienoa! Seuraavaksi lähdemmekin sitten yhdessä Suonenjoen näyttelyihin. Porukassa on mukana Emman lisäksi Sakke, Pentti, Maire, Maikku, Iiro ja Pesonen. Kasassa on siis myös kasvattajaryhmä! Rupeekohan ihan jännittämään?

Emman saavutukset Seijan kuvaamana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi:)