perjantai 12. huhtikuuta 2013

Iiron ensimmäinen oppitunti

Pääsen kirjoittamaan blogia nyt ihan omilla tunnuksilla. Olen monta kertaa yrittänyt aktivoida tunnukset käyttöön, mutta ei ole onnistunut. Ei tartte enää kirjottaa Riikan tunnusten alla.

Iiro oli ensimmäistä kertaa koirakoulussa. Etukäteen ajattelin, että Iiro on liian kiinnostunut muista koirista, että ei minusta välitä. Ja toisekseen mietin, että Iiro on niin lupsakka, että se on tunnilla semmonen perässä raahattava. Aatokset muuttuivat matkan varrella. Iiro oli tosi reipas oppilas :)

Käytiin Riikan kanssa salilla. Virtuaaliohjelmat olivat vihdoin uudistuneet, joten teimme yhden uusista ohjelmista. Saatiin jumpata uusia liikkeitä. Siltä kyllä tuntuikin :) Meinasi pakara jäädä ihan juntturaan!

Sykemittari tuli postitse. Sitten vain perehtymään sen toimintoihin. Arvaan, että Lasse saa jelpata...

Laitetaas loppuun vielä pienistä pelon aiheista. Minulla listan kärjessä ovat sellaiset seikat kuin, että pelkään jonkin painavan tippuvan päähäni. Toinen on, että kun kävelen hiekkatiellä ja auto ajaa lujaa ohi, niin renkaista voi singota kivi päähän. Näin meinasi käydä. Onnekseni näin kiven vilahtavan juuri ja juuri pääni ohitse. Tätä menoa en pääse pelostani irti...

3 kommenttia:

  1. Oletko pudottanut painoa paljonki vai joko näytät kuivakankaan kusiaiselta, jolla on ruoka pula.

    VastaaPoista
  2. En ole enää pudottanut. Saatan olla jonniilainen kusiainen, kun Teron mielestä olen "kuihtunut". Ihan normaali minä olen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi:)