lauantai 9. helmikuuta 2013

Mainospuhe

Kaisa:
Eilen rupesin miettimään, että onko minulla enää koskenut aamuisin selkään. Selkäänhän on koskenut jo jonkin aikaa. Aamujumpat ovat olleet vähissä... Päätin ostaa vihersimpukkakapseleita. Ennenkin olen luontaistuotteita tutkinut, mutta ne ovat jääneet  kaupan hyllyyn, kun en ole raskinut ostaa niitä. Nyt löytyi huokeampi hintainen tuote.
    Päätin, että seuraavana aamuna muistan oikein miettiä, että koskeeko selkään. Siksi aamulla, kun yön jäljiltä koskee selkään. Useimmiten ole viime aikoina herännyt liian aikaisin, enkä ole enää saanut unta kivultani. Tänään heräsin liian aikaisin, en tiedä miksi. Heti mietin, koskeeko selkään. Ei koske. Huomaan kyllä, että lihakset ovat jumissa, mutta nikamiin ei koske. Olen syönyt tuotetta nyt viikon verran. Taidan jatkaa tuotteen käyttämistä. Silti pitäisi jumpata. Tiedän sen. Vähän tietty mielessä kolkuttaa, kun tietää, että selässä ei kaikki ole ok. Tuote vain huijaa hermostoani.

Ja tänään ostoskoriin tarttuu kalaöljykapselit. Kohtahan minulla on vaikka millaista purkkia ja purnukkaa! Kun lukee omega rasvahapoista, niin eri jutuissa on tiedot ristiriidassa keskenään. Pitää etsiä viidakosta oma kultainen keskitie.

Eilen kun könysin Iiron kanssa bussiin, niin kuski kysyi, että tämäkö on se unkarilainen. Minä siihen, että ei kun tanskalainen. Kuski huikkasi perään, että sehän on sitten tanskandoggi! :)

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi:)