sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Kyllä minäkin olen vielä täällä:)

Riikka:
Niin, vaikka en olekaan viimeaikoina kirjoitellut blogiin, niin kyllä minä täällä olen ja hengitän:) Olen lueskellut noita Kaisan postauksia ja todennut, että ahkera se pirulauta on. Itsensä tuntee aivan laiskuriksi noita juttuja lukiessa. Hyvä, että Kaisalla energiaa piisaa ja on hommaa.

Eipä siinä, en minäkään laakereillani ole todellakaan maannut, mutta jostain syystä ei vaan ole saanut aikaiseksi istuutua koneen eteen kirjoittaakseen tänne. Olenkohan mitään jorissut sitten koirahierojakokeen. Koe meni hienosti läpi. Pari tilannetta oli missä muisti meinasi pettää, mutta onneksi sain kaikki asiat kerrottua oikein ja koe meni LÄPI!!! Kyllä on ollut semmoinen vuosi tuo viime vuosi, että ei voi kun itselleen hattua nostaa.



Tämmöistä todistusaineistoa tupsahti tulla postilaatikkoon viikolla.
Nyt kun tuosta koerumbasta ja hierojaopiskelusta on päässyt irti niin panostan tällä hetkellä eläintenkouluttajantutkintoon. Pemolla olikin jo lähijakso koirankouluttamisjuttuja.. Nyt en jaksa edes muistaa olenkohan näistäkin jo kirjoitellut, mutta olkoon toisintoa jos näin on päässyt käymään. Helkulia olen opettanut sen minkä olen ehtinyt, juttelin vasta kasvattajan kanssa, että melkoisia duraselkaneja nämä tuntuu olevan:)

Emilia otti Helkasta kuvan ja muokkasi siitä tuollaisen ystävänpäivähenkisen. Ihana Helka!


Minä kun en edeleenkään muista mitään, niin meni myös ohi Mantan 13.2.14 olleet synttärit. Anteeksi Mantuliini. Emilia nappasi Mantastakin kuvan ja tässä tuotos:

Manta täytti jo viisi vuotta. Miten tämä aika kuluu niin nopsaan?! Manta oli pentuna myös aikamoinen veijari ja meni tuhatta ja sataa joka paikkaan. On iän myötä rauhoittunut ja järkevöitynyt. Sitä Helkan kohdalla odotellessa...
Niin ja semmoinen mukava juttuhan tässä on myös tapahtunut, että siskopuoleni Sanna sai lapsen ja minusta tulee hänen sylikumminsa. Sanna & Co kävivät  moikkaamassa kiireistä tätiä Har-Missa:



Eilen illalla Helka söi isoa luuta. Klaru katseli kateellisena vieressä:) Voi mikä ilme toisella.

Juuh, tämmöstä minulle on sattunut ja tapahtunut. Töitähän minä lähinnä pakerran ja olen kiitollinen kun hieronta-asiakkaita on löytänyt vastaanotolleni:) Kiitos siitä!

Tänään olisi kaksi pentukurssia vedettävänä ja sitten kuulemaan Kaimion sanaa.
Su 16.2.2014 Kuopiossa - Luento eläinten kouluttamisesta klo. 16:00 - 19:00
Eläinkouluttaja Tuire Kaimio tulee luennoimaan eläinten kouluttamisesta. Kuinka ihmisiä tai asioita luonnostaan pelkäävä eläin saadaan koulutettua sille vieraassa ympäristössä? Kuinka pelko koulutetaan pois? Miten sammakkoa koulutetaan? Olisiko ilveksestä kotikissaksi? Tuikku the Eläinkouluttaja - hän on täällä tänään!

Tuire Kaimion luento klo 16.00 - 19.00
Hinta: 40 €   Lippuja myös ovelta.

1509761 575852332490735 1163957550 n (kopio)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi:)